Re: Ch³odzenie twardziela?

Autor: squallik <zx9r-wywalTO-_at_-toTEZ-puchaczy.waw.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 13:46:58 MET

Jarek Grabek napisa³(a):
> Witam wszystkich.
> Z przyczyn ró¿nych (mam w domu 6-latka), mój dysk musze trzymaæ w
> wyjmowanej kieszeni. No i bardzo siê grzeje.. Dzi¶ mi siê nawet wy³±czy³.
>
> Znalaz³em co¶ takiego:
> http://www.adarnet.pl/product_info.php/cPath/439_350/products_id/13109 ;
> ostatnio w chipie napisali mu ca³kiem niez³± recenzjê.
> W tej chwili mam jaki¶ zwyk³y dysk 7200, ale ju¿ bardzo nied³ugo chcê tam
> wpakowaæ raptora. Czy takie ch³odzenie bêdzie wystarczaj±ce?
> I jeszcze jedno: ma to zdaje siê równie¿ funkcje wyciszaj±ce. Dzia³a to?

> [...]
twardziel w jakiejkolwiek kieszeni z wiatrakiem (najlepiej 3ma) jest
chlodniutki. takie bajery nie sa potrzebne.
ostatnio na jednym serwerze gdzie jest jeszcze stare ATA kupilem
kieszenie z wyswietlaczem temp/obrotow i na jednym dysku jest 28st. i
sie wiatrak w ogole nie wlacza, na drugim jest jakies 32st. i wiatrach
chodzi (ale wolno).
jak byly bez wiatrakow, to grzaly sie dosc mocno.

--
pzdrv,
Andrzej Talarek