Re: GA-K8NF-9 problem z podłączeniem 1394

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 11:43:23 MET

ech fachmany... odpowiem sobie sam.

Są trzy standardy podłączenia. Najbardziej znany to standard intelowski
i większość firm go przestrzega. Ale chyba ktoś z Intela przeleciał
żonę prezesa Gigabyte`a i Ci się obrazili do tego stopnia, że stosują
jakiś inny - jako jedni z niewielu:-)
Ogólnie rzecz polega na tym, że zamienione są piny 7 z 9:-) W
intelowskim 9 jest pusty, a siedem to VCC - natomiast w Gigabyte wręcz
przeciwnie.
Jak dla mnie to takie gierki panopków z Gigabyte to śmiech na sali. Dwa
lata nie składałem na ich płytach, bo miałem złe doświadczennia ze
stabilnością (może tylko ja ale takie mam i tyle). Namówił mnie klient
i złozyłem dwa kompy. Na najbliższe dwa lata wystarczy. Wracam do Asus,
ABIT i MSI.

Też się obrażę, jak oni mogą to ja też:-)

Aha, do tego co jest pozamieniane doszedłem porównując schematy kilku
firm... mogłem się pomylić, więc przeróbki robicie na

w ł a s n ą o d p o w i e d z i a l n o ś ć!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pozdrawiam serdecznie,

--
.lamer