Re: p³yta SOLTEK nie "widzi" BOOT SECTORA HDD

Autor: kt <bsz_kbednarek_at_op.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 04:47:42 MET

> 1 memtest
> 2. nowa tasma do hdd i cd
> 3. czekam na postêpy
niestety nie to
posiedzi³em 4 dzieñ nad probleme wreaszcie wyczai³em ...
otó¿ sa 2 s³ady "zbrodni"
- mam wirana BIOSIE //w³±snie szukam jakiego¶ daermowego programu - by to
sprawdzic - MOZE KTO¦ MI COS POLECIÆ ?
- po up³yniêciu licencji 30 dniowej na WINDOW server 2003 pozostawi³ mi "cos
" w BIOSIE gdyz problemy zacze³y sie w pon. (okres trialowty na W3k up³yno³
w nied.)i w poniedzi³ek chcia³ê postweiæ mego legalnego XP home ...a tu g..o
Dlaczego BIOS ... bo 3 miech temu aktualizowa³e BIOS programem UNIFLASH (
bardzo dobry ) - a teraz nic nieda sie zaktualizaowaæ - komunikat: producent
niezanny - MOZLIWOEÆ MODYFIKACJI BIOSU ZABLOKOWANA !!!! // ma kto¶ pomys³ jak
odblokowaæ BIOS - moze jakis program moze - przypominam plyta SOLTEK 65
FVB
Aktualnie doszed³em do stanu takiego i¿ startuje z XP ( swie¿u nagranym z
obrazu - ufff mia³em nosa) - po 2-3 restartach BACH podczas wczytywania systemu
 wszysto sie zawiesza i po BOOTSEKTORZE - tylko format pomaga i znów obraz XP
wgrywam .
ZA wszelie uwagi dziekujê.
krzysiek

--