Re: ktory radeon 9800 pro lepszy?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 00:53:24 MET

H napisał(a):
> jeden http://www.allegro.pl/show_item.php?item=73742598 za 399zl ma
> tylko gwarancje 30dni a ten za 429zl
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=73885541 ma juz dwuletnia... ale
> powiedzcie mi, osiagami ktory jest lepszy? ten za 399zl czy ten za 429zl?
Ten tanszy bedzie duzo lepszy. Ale pod warunkiem ze dostarczysz mu
porzadne chlodzenie, bo to co tam jest zamontowane to nieporozumienie.
Mam taka karte, dodalem chlodzenie na pamieciach i naprawde porzadne
chlodzenie gpu http://drut.org/foto/thermaltake/100_0807.JPG - nawet bez
podkrecania karta chodzi teraz troche szybciej (czyzby przedtem karta
pod wplywem wysokiej temperatury zwalniala?) A da sie jeszcze
bezpiecznie (tzn bez zadnych artefaktow i smieci) o 10-20% podkrecic bez
problemu, a przynajmniej dojsc do taktowania prawdziwego "pro"