Re: Sklepy internetowe z notebookami - opinie?

Autor: Stoout <stoout_at_wp.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 23:07:43 MET

Użytkownik "el_fred" <el_fred.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dm7g41$kqo$1@inews.gazeta.pl...

> http://www.notebooki.pl
>
> Za wszystkie uwagi będę bardzo wdzięczny (uczciwość, rzetelność,
> fachowość, itp).

hmm...kupiłem od nich laptopa, ale średnio zadowolony byłem:
zamówiłem go sobie u nich ponad tydzien przed zakupem, w wersji z dvd.
w dniu zakupu dzwoni ich handlowiec i mówi ze nie ma wersji z dvd (a była
bo mam taką na zamówieniu), i moge zrezygnować, albo dopłacić do combo,
które miało być w "promocyjnej cenie" tańsze o kilkanaście procent.
niestety przy płaceniu "promocji" nie uwzględnili i nici z obiecywanego
rabatu.
potem poslizgi z wysyłką, mieli wysłać w piątek kurierem, zebym odebrał go
sobie w sobote, a wysłali dopiero w poniedziałek - doszedł we wtorek.
a sprzęt ok - wszystko zgodnie z opisem

Stoout