Re: Atramenty, Inktec & ActivJet & ModeCom

Autor: <<>> Gozdek <<>> <gozdek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 21:11:39 MET

Użytkownik "Gupik" <gupik1@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dm7iik$211$1@inews.gazeta.pl...
Czy to prawda że Atramenty firmy ModeCom i ActivJet są bardzo słabej
jakości ?? i lepiej kupić Inktec,a ??

Ja miałem styczność a ActivJet i nie polecam. Były to tusze do starej
drukarki HP DeskJet690C i zawsze w tym samym miejscu po ok 2 miesiącach
urywały się ząbki podtrzymujące tusz w kartridżu. W końcu kupiłem oryginał i
juz minęło pól roku i jestem zadowolony.

pozdro

--
--------
<<>> Gozdek <<>>