Re: dwa komputery przez USB

Autor: kobaw <vackoba_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 20:17:17 MET

Użytkownik "Chopin" <stawnanet@wp.xl> napisał w wiadomości
news:dm7jcs$rdc$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "kobaw" <vackoba@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>>
> Tak, można, jednak musi to być specjalny dedykowany kabel do łączenia ze
> sobą dwóch PC.
> Wydaje mi się że łatwiej i taniej (nawet jeśli trzeba będzie zakupić kartę
> ETH) jest połączyć dwa kompy przy użyciu skrętki skrosowanej.

tak dotąd robiłem, konkretnie chodzi o laptopa i przesyłanie dużej ilości
danych a na skrętce 100Mb/s to już mi nie wystarcza (nie posiadam karty
1000Mb/s) tak więc na USB 2.0 full speed jest o trochę lepiej.
Dzięki za odzew, a tak przy okazji czy taki kabel ma jakąś specjalną nazwę
oraz czy próba zastosowania do tego celu zwykłego kabla może spowodować
uszkodzenie kontrolera USB ?

pozdrawiam
PS. sorki ale przez przypadek poszło na priva ;)