laserowka HP 5n czy 6p

Autor: JFK <jakubfk.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 11:34:13 MET

WItam . Ciag dalszy sprawy taniej laserowki.
W zasadzie jestem zdecydowany ale dzis kupuje i chce miec pewnosc ze dobrze
wybiore ;-)
Wybor miedzy 6p z 3 miesieczna gwarancja regenerowanym tonerem i przebiegeim
50 tys za 230pln a 5n bez gwarancji z przebiegiem 70tys i oryginalym tonerem
za 200pln
Pierwsza taka jak w standardzie (2mb ram 600dpi 8 stron na min pcl 6)
5n za to nieco usprawniona (12 mb ram 12 stron na min co do pcl to wszedzie
pisza ze 5e ale gosc pisal ze chyba tez 6 mozliwe to i jaki daje zysk, noi
postrscript)
Wybor taki bo te dwie moge dostac w okolicy bez placenia za przesylke.
Jak juz mowilem w zasadzie jestem zdecydowany na te 5 bo mimo wszystko ma
opinie bardziej niezniszczalej, ale moze nie powinienem ryzykowac i brac z
mniejszym przebiegiem i nowsza?
Sorki ze tak zameczam ale to dla mnie mimo wszystko doscyc duzy wydatek i chce
kupic dobrze
Pozdrawiam

--
Jakub F. Kasica