Re: siec lokalna & karta sieciowa POMOCY!

Autor: jakub <alterra_at_gazeta.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 09:42:16 MET

> po pierwsze sprawdź ustawienia IP tego kompa.
> by może przstawiłeś swój adres IP
> po drugie wina może leżec po stronie Linuxa byc może ktoś zmienił
> konfigurację, server DHCP może nie przydzielac Ci adresu IP (sprawdz na
> serverze czy MAC twojej karty jest prawidłowo wpisany)

dzieki za zainteresowanie

no niestety, wszystkie ustawienia IP pare razy sprawdzalem i ustawialem
na nowo, na 99.9% sa ok. Nie mam DHCP, IP sa ustawiane "na sztywno" z
puli 192.168, konfiguracja jest niezmieniona. Myslalem ze to problem
sprzetowy (dlatego pytam na tej grupie), ale teraz juz nic nie wiem. Czy
jest mozliwe ze to wina plyty glownej? Jakos mi sie nie wydaje...

jakub