NTG? Pendrive MultiOS?

Autor: och.karol <och.karol_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 23:55:01 MET

Sory, że tutaj ale temat jest trochę sprzętowy a OSów "dotyka różnych.
Jaka jest szansa "zrobić" pendrive'a z kilkoma systemami operacyjnymi.
Po uruchomieniu komputera "z pena" a nie z HDD, żeby mozna było wybrac sobie
np.:
1. (jakiś) DOS(opodobny) z obsługą NTFS
2. Linux
Pendrive podzielony na partycje itp.
Taką mam płytę Paragona, że po starcie mam do wyboru (oprócz innych opcji)
albo DosNavigator albo Linux (+MC). I tak sobie wykombinowałem, że po co
nosić ze sobą płytę jak mozna tylko pena!

--
pozdrawiam
karol