Re: karta pcmcia USB nie działa w laptopie

Autor: och.karol <och.karol_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 23:46:08 MET

Użytkownik "RudeBoy" <poczta@SPAM_BLOKmwds.pl> napisał w wiadomości
news:dm5d66$mjc$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mylisz sie...
> A wiesz ze XP bez SPacow nie obsluguje USB2.0...
> Obawiam sie, ze na 98 mozesz miec klopot z uruchomieniem USB2.0. No chyba
> ze istnieja jakies laty.

Niektórzy producenci płyt głównych zamieszczali "włanse" stery na swoich
stronach. Ale one pasowały tylko do ich płyt. Ja potrzebowałem onegdaj do
notebook'a i znalazłem jakieś drivery. W razie czego mogę podesłać na priva
(gdzies tam mam).
Za skuteczność nie ręczę - bo nie pamiętam. Raczej było OK.

--
pozdrawiam
karol