Re: po co przetaktowujecie swoje PC do granic wytrzymalosci

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 22:53:48 MET

> co jest zupelnie nieprawdą bo :
> - brak stabilnosci sprzetu
> - ciagle patrzenie czy aby sie nie przegrzewa
> - ryzyko zniszczenia podzespolu
> - czas poswiecony na modyfikacje
> nie zrekompensują paru sek zysku w czasie dzialania programu czy paru FPS
> karty graf ....

Ja od pierwszych dni posiadania kompa go podkręciłem - CPU + GPU + RAM a po
co ?
-Bo mam dość słabą grafikę do reszty i nie mam kasy na lepszą
-Bo nie lubię czekać 30 min jak mi się liczy algorytm genetyczny z 20000
osobnikami i
50000 epok
-Bo nie powoduje to żadnych z ww. problemów i mam 20% wydajności za darmo