Re: proszę odpowiedzcie

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 22:05:12 MET

deenoos napisał(a):
> Kupiłem wczoraj acera 2313WLMi no i podana jest informacja o pojemności
> dysku twardego 60 GB w rzeczywistości jednak po wejciu w Moj komputer
> wyświetlają mi się dwie partycje po 26,2 GB
> Co jest nie tak, czy może w laptopach jest to jakos inaczej liczone????

Każdy dysk ma nominalną pojemność większą od faktycznej pojemności.
Poniżej masz ranking dysków, jeżeli przyjrzysz się parametrom
technicznym, to zauwazysz, że każdy dysk ma pojemnośc rzeczywistą
mniejszą od nominalnej.
http://rankingi.chip.pl/ranking_7924.html
http://rankingi.chip.pl/ranking_7944.html

--