bootowanie z pendrive w IBM T23

Autor: pikupl <pikupl_at_gmail.com>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 21:47:22 MET

Witam.
Szukam w specyfikacji Thinkpadow i nie moge znalezc czy model IBM T23
umozliwia bootowanie systemu z pendrive podlaczonego do portu USB?
W biosie mam mozliwosc ustawienia bootowania m.in. z 'Removable
Devices' i z tego co jest napisane w krotkiej pomocy do tych urzadzan
zalicza sie m.in. stacje dyskietek podlaczona przez USB.
Ciezko mi to samemu sprawdzic gdyz nie wiem nawet czy poprawnie
nagrywany jest obraz systemu na pendrive. Moze ktos tutaj ma ThinkPada
i udalo mu sie zbootowac w taki sposob ;). Za kazda pomoc dziekuje z
gory.

Marcin

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl