karta pcmcia USB nie działa w laptopie

Autor: Alan <ainvest_at_tlen.pl>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 20:57:01 MET

Kupiłem na allegro karte USB 2.0 x 4 porty pcmcia 32 bit. Niestety mimo wielu
prób zamieniania sterowników nadal pendrive nie działa na karcie mimo ze działa
na fabrycznym usb 1.1. Mam windows 98SE i 160 ramu wiec instalacja XP nie
wchodzi w grę. Może ma ktoś pomysł? System widzi jakies tam główne
koncentratory USB, także host USB i VIA 3038 usb coś tma jeszcze. Czy ja coś
źle robię? dodam że mam gniazdo Texas instuments cardbus 1225.