wpływ stolarzy na wybór panela LCD :-)

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 18:18:12 MET

Witojcie

Stolarze mają dziwną manierę. Moi znajomi robili sobie meble na
zamówienie i pan stolarz wyznaczył unijny standard na gabaryty monitora,
określając go na 46 cm. :-)) Nna marginesie dodam, że ja również mam
biurko robione na zamówienie i też nie mogę każdej klawiatury użyć, bo
pan stolarz zmierzył swoją miniaturową wersję - oczywiście moja wina ze
nie dopilnowałem. Ale wracając do panela - sam nie używam panela LCD bo
nie mogę, więc się na nich nie znam. Czy są jakieś tanie 15", które mają
regulację stopki tak żeby weszło w te 46 cm? Proszę o konkretne modele.