Płyta główna MSI KT3 ULTRA 2. Zwiastun awarii?

Autor: Zibo <piotrek_neostrada_at_op.pl>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 17:18:10 MET

Witam
Od pewnego czasu wyłączając komputer obserwuję takie zjawisko. Mianowicie
po wyłączeniu kompa czasami "świeci się" myszka optyczna, którą mam od
nowości z całym zestawem i wcześniej przez ponad dwa lata tego zjawiska
nie zaobserwowałem. Potem starczy tylko na sekundę włączyć i wyłączyć
kompa tak żeby system się nie zdążył uruchomić i myszka gaśnie. Wolę
dmuchać na zimne i w związku z tym mam pytanie czy to nie jest zwiastun
jakiejś nadchodzącej awarii płyty głównej??

Pozdrawiam

ps. Zapomniałem dodać że myszka jest na PS/2

--
Zibo [WAW] Bielany