Jak zainstalować skaner ?

Autor: _Mic_ <nomail_at_nospam.pl>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 16:55:36 MET

Witam!
Windows XP prof. SP2 + aktualizacje.
Mam skaner Mustek 1200CP, ściągnąłem sterowniki ze strony producenta i
skanuje mi do połowy oraz rozciąga obraz.
Dodatkowo jak chce go odinstalowac przez menedżer urządzeń wyskakuje błąd:
"Nie można odinstalować urządzenia. Urządzenie to może być wymagane do
rozruchu komputera."
Nawet w trybie awaryjnym na koncie admina ten sam komunikat i nie pozwala go
odinstalować, mimo że urządzenie jest jako "wyłączone".

Jak odinstalować urządzenie, aby nie wyskakiwał w.w. komunikat ?
I jak prawidłowo zainstalować ten typ skanera ?

Mustek 1200CP LPT
(na nalepce znak: ji904d12209)