WinXP jak doinstalowac ACPI jesli wybralo sie "stan. komputer" ?

Autor: AnUbIs <cyfrowe_at_o2.pl>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 16:04:56 MET

Witam

Zainstalowałem Windows XP ale niestety w czasie instalacji naciskając F5
wybrałem standardowy komputer no i teraz Windows XP nie wyłącza mi komputera
a tylko zamyka system.... (ekran gaśnie ale wiatrak procesora pracuje, reset
lub wyłączenie powoduje wejście w tryb awaryjny Windows).
Płyta główna ECS P6BAT-ME z Celeronem 1000.
Czy możliwe jest doinstalowanie w Windows XP SP2 funkcji ACPI ??? szkoda by
było reinstalowac system.