Re: Drukarka HP4L i zacinanie sie papieru

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 21:37:59 MET

Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:dm09im$o2c$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Sprawdź dzwigienkę czujnika papieru (widać ją po wyciągnięciu kasety z
> papierem po lewej stronie szpary w którą jest wciągana kartka). To jakieś
> takie sprytne urządzenie, które najpierw przestawia się w jedną stronę
> przy początku kartki, a potem w drugą na końcu. Jak drukarka nie wykryje w
> określonym czesie końca kartki to zamiera z kartką w środku, więc nie
> wykluczone, że masz tą dźwigienkę ułamaną. Z drugiej strony piszesz, że
> podajnik ręczny działa, a bez dźwigienki by raczej nie działał.

poniewaz rozkrecilem drukarke, przeczyscilem wszystko i dalej nic, wiec
podejrzenie padlo na owa dzwigienke. Dzwigienka nie jest zlamana, bo
sprawdzalem naocznie, natomiast zastanawia mnie to co napisales wczesniej,
ze musi ona "wykryc" koniec kartki. U mnie kartka zatrzymuje sie w stanie
rozlozonym w drukarce tzn. koniec kartki widac po otwarciu tylnej klapy
(gdzie 0,5cm od tylnych rolek). Byc moze owa dzwigienka nie wykrywa wlasnie
konca, tylko ze nie widze zeby byla ona w jakis sposob uszkodzona. Czy w
takim razie czas przejscia kartki przez naped moze odgrywac role? i czy
przyczyna np. zwiekszonego czasu przejscia moze byc naturalne zuzycie rolek?
bo w sumie nic inego nie przychodzi mi do glowy, zreszta chyba to wlasnie
mial na mysli PAndy piszac o regeneracji rolek.

pozdrawiam
Tomek