Re: Jaka tania uzywana drukarka laserowa?

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 21:08:45 MET

Dnia Wed, 23 Nov 2005 21:03:58 +0100, MadMan napisał(a):

> Jedna informacja, której doszukałem się teraz na stronie HP - LJ5/5N
> jest chyba najszybsza z drukarek serii 4/5/6, bo ma procesor Intel 80960
> 33 MHz, dla porównania LJ6P ma taki sam, tylko 24 MHz. LJ4 jest
> wolniejsza z wiadomych względów.
Moze da sie go podkrecic :P
A tak powaznie to sklaniam sie ku 6p bo jest dostepna w mojej okolicy wiec
moglbym odebrac sam.
5 jest faktycznie szybsza nawet na papierze ma 12 ppm a nie 8 jak 6p ale
chyba bede musial to przezyc.
Tylko pytanie co z awaryjnoscia?
Bede niedlugo magisterke rzezbil wiec zapewne ilosc wydrukow bedzie
konkretna i nie chcialbym zostac bez drukarki.
Pozdrawiam

--
Jakub (JFK) Kasica
kontakt ze mna: