Re: [problem] Karta graficzna czy plyta glowna - brak obrazu

Autor: Piotrek <spam-dont.even.think.about.it_at_wp.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 18:50:29 MET

Radosław Sokół rzecze co nastepuje.:
> Należy wymieniać wszystkie, bo po wymianie jednego resztę
> może szlag trafić jeżeli jeszcze nawet wciąż jest sprawna.
> Kondensatory powinny się formować w jednolitych warunkach.

kurcze, zalezy mi na czasie... a jesli jutro nie beda miec wszystkich to
jakie jest prawdopodobienstwo, ze inne padna szybko? btw. czy wtedy moga
pasc inne kondensatorki czy cos jeszcze?

aha - wszystkie to znaczy wszystkie czy wszystkie o takich samych
parametrach [np. same te duze - brrr... ale jezyk;)]?

--
      --== Piotrek ==--
Ci, ktorzy potrafia robic - robia