Print server do drukarki USB

Autor: Masstah <masstah.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 17:49:00 MET

Potrzebuję coś takiego zamontować do drukarki Lexmark X7170 ale ani Lexmark
ani żaden z producentów print serwerów (pytałem Belkina i USRobotics bo takie
są dostepne w sklepach jakie odwiedziłem) nie chce mi zagwarantować ze ich
print serwer bedzie w ogole z moją drukarką działać, co więcej raczej
sugerują ze moze nie chcieć. Czy ktoś z was ma moze doświadczenie z czymś
takim i wie od czego to zależy że dana drukarka USB działa z print serwerem a
inna nie? Wolałbym nie wydać 300zł na serwer który będzie robil za podstawke
do kwiatka.

Oczywiście istnieje też opcja kupna print serwera od lexmarka - ale ich
posrało z cenami, chcą minimum 650 zł w momencie gdy drukarka kosztowała
500...