Re: Pecet w dwoch wersjach za 2000 i 2500

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 17:45:40 MET

Edzi napisa³(a):
> Gratulujê wiedzy z czasopism "opiniotwórczych", które tak siê maj± do
> rzeczywisto¶ci jak demokracja do £ukaszenki :-)

Mówi±c, ¿e opieram moj± opiniê na czasopismach obra¿asz mnie.
W najbli¿szym czasie kupujê ju¿ trzeci dysk Samsung.
Wszystkim znajomym ich polecam, wszyscy s± zadowoleni.
Te dyski s± ¶wietne - ch³odne, bardzo ciche, szybkie. Czego nie mo¿na
powiedzieæ o wiêkszo¶ci pozosta³ych.

A Ty na czym opierasz swoj± opiniê? Na tym jakie by³y dyski 10lat temu
czy na tym co koledzy w gimnazjum opowiadaj±? ;)

--
Psylo