Re: LG 17" F720P FLATRON albo inny

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 17:20:19 MET

Proximus zapodał(-a):
> Przyłączam się do opini kolegi. Mam ten model. Chodzi ok od pół roku, bo jakieś pół roku temu go kupiłem.
> Ponadto ten model LG ma moja kumpela, jej chłopak ma Flatrona 700B i nie narzekają.

Ja mam przed oczami Goldstara (teraz to się zwie LG) z '96 roku i też zbytnio
nie narzekam :>
Przed firme przewinęło się ostatnio sporo LG i po prostu widzę, że te
monitory to jakieś nieporozumienie: ustawienie poprawnej geometrii to po prostu
syzyfowa praca, każda zmiana pogody (temperatura, wilgotność) to rozwalanie
ustawień. W tej samej cenie (albo tańszy...) Samsung, mający krótszą "dupę" jest
o klasę lepszy. Nie ma może takiej obodowy (chociaż czarno-srebrna bardzo mi
się podoba), trzeba się też przyzwyczaić do przycisków z boku obudowy: ale
obecnie odradzam LG... Może jakiś rzut na kraj 3-go świata (PL), może
jakieś trefne cewki... ale sprzęt fatalny. Ostatnio ze 3 sztuki (mające kilka miesięcy)
poszły z firmy na serwis: totalnie rozwalona geometria.

Jak już autor wątku będzie kupować: _koniecznie_ możliwość włączenia
urządzenia, odczekać też z 15 minut, aż się nagrzeje.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,