Wasze doswiadczenia z OC

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 14:57:27 MET

Chcialem z czystej ciekawosci wypytac grupowiczow o doswiadczenia
zwiazane z podkrecaniem Celeronow D. Osobiscie mam Celerona D 320
(2,4GHz), ktorego puszczam na FSB 200MHz (co z mnoznikiem x18 daje
3,6GHz) i dlatego sadzilem, ze wiekszosc Celeronow z serii D spokojnie
bedzie hulac na takiej magistrali...
Co sie okazuje - ano to, ze zamienilem sie ze znajomym na Celerona D 330
(2,66MHz) ze wzgledu na mnoznik x20 (co z FSB 200MHz daloby mi 4GHz
przynajmniej wg teorii) i niestetu tutaj pojawily sie problemy. :)
Niestety ten procek (byc moze kwestia egzemplarza - nie wiem) nie pszedl
wyzej niz 3,34Ghz z FSB166MHz. Proby ustawiania mu FSB 200MHz konczyly
sie cemnym ekranem monitora. :)
mam teraz zagwozdke, poniewaz odmienilem sie spowrotem na wlasnego
sprawdzonego procka (bo zamist jak sadzilem zyskac 400MHz stracilem w
takim ukladzie jeszcze 300Mhz) :)
Prosze podzielcie sie/sprawdzcie u siebie jak ktos posiada, jak
zachowuja sie procki z tej serii z mnoznikami powyzej x18. THX.

(MoBo Gigabyte 8IPE1000-G, RAM 2x512MB Dual Kit Good Ram CL3, HDD
Seagate 160GB SATAII 7200.9 NCQ, SVGA Gigabyte GF6600GT 128bit/128MB
DDR3 GV-N66T128D AGBx8, zasilacz Feel 350W, sound ESI Juli@, napedy:
CD-RW Traxdata VenusII 48x24x48, DVD-RW LG GSA-4163B)

Pzdr OMSON