Re: PCI Express x 1

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 12:31:08 MET

"Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in message
news:dm1aig$n28$1@polsl.pl...

> Na poparcie, z:
>
> http://support.intel.com/support/graphics/intel915g/sb/CS-012289.htm

x16 connector takes a x1 through a x16 card. See figure below.
x1 through a x8 card, if inserting a x8 card in a x8 connector with x4 links
the speed would throttle down to speeds of a x4 card.

Tadam... masz racje - nie wiem czemu ubzduralo mi sie ze na karcie w miejscu
za pierwszym lane jest szczelina pod klucz... - swoja droga to debilizm -
mogli tak to zrobic...
tak wiec sorki za robienie zamieszania/nadzieji... - porownalem tylko
rozlozenie sygnalowych linii i przeoczylem rzecz oczywista...
przepraszam raz jeszcze
(moze ktos wytnie dziure? na klucz ... - i sprawdzi ;) )