Re: Pecet w dwoch wersjach za 2000 i 2500

Autor: Edzi <Pla_at_ipla.fm>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 11:34:01 MET

Użytkownik "Grzegorz Nowak" <gnowak@wi.ps.pl.spam> napisał w wiadomości
news:dm1f49$kuc$1@inews.gazeta.pl...

> Ale fajnie dzis na tej grupie! ;) Popieram. Dyski Szajsunga, jak nazwa
> wskazuje sa do dupy, no chyba, ze caly Szczecin znosi swoje zepsute samsungi
> do mnie, a WDC, Seagatae, Maxtory, Hitachi, IBM i takie tam inne trafiaja
> gdzies indziej.

Uściślę:
Nie pracuję w serwisie, ale bywam w dwóch dużych serwisach hurtowni
komputerowych w trójmieście. Znam ludzi, którzy tam pracują, widzę jaki sprzęt
im leży na półkach i słyszę co mówią i na podstawie tego stwierdzam, że sam
osobiście od samsunga kupiłbym monitor.... i TYLKO monitor. :-)
Mają też "trochę" napędów LiteOn i innych jednak stanowią mówiąc delikatnie:
mniejszość....
I żeby nie było: to są dyski i napędy z lat 2003 do 2005 więc nie przekonuje
mnie głos, że ostatnimi laty samsung się poprawił.... no chyba że w trójmieście
sprzedawane są TYLKO samsungi - to by tłumaczyło czemu w serwisach jest ich
najwięcej :-)

Pozdrawiam,

--
Edzi