plyta i procek pod s 423 w czestochowie

Autor: radeon <rmol_at__spam_stop_op.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 07:59:07 MET

mam ogromna prosbe do uzytkownika ktory posiada plyte glowna i procesor
na Socket 423.
Kupilem taka plyte wlozylem procesor i nie dziala :(
albo mam plyte uszkodzona albo procka. dlatego chcialbym sprawdzic co :)

Zwracam sie do osob z Czestochowy lub okolic, ktore posiadaja takie cudo
o mozliwosc sprawdzenia mojej plyty.
Bylem chyba we wszystkich sklepach i komisach w cz-wie i nie moge
dokupic innego procka. W wielu ludzie otwierali szeroko oczy: "jaki
socket? a to pod jaki procesor ?" LOL

No to jak? Pomozecie? :)

--
radeon