Re: flashdrive

Autor: squallik <zx9r-wywalTO-_at_-toTEZ-puchaczy.waw.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 22:39:14 MET

nemo napisał(a):
> Jak dotąd mam doskonałe doświadczenia z PQI.
> Świetnie wykonane i świetnie się spisują.
a jak z dużą ilością plików?
na sieci znalazłem to:
"PQI wprowadza ludzi w błąd. Szkoda, że nie napisali, że CoolDrive Pro
2GB ma tak wysoki czas dostępu (polecam zestawienie na chip.pl) ponad
90ms, że w praktyce zupełnie nie nadaje się do kopiowania niedużych
plików. 1.6GB danych (średnia wielkość pliku <300KB) kopiuje się w 30
minut. Kingston Elite na tym samym sprzęcie po prostu śmiga. Niestety
kupiłem to badziewie."
co sądzisz o tym?

--
pzdrv,