Re: Gdzie kupić dobry modem na RS232 ?

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 20:45:51 MET

Tomek Domek zapodał(-a):
> bo to wymierajacy gatunek... domyslam sie, ze uzywke jednak kupisz za grosze, u mnie taki wynalazek kurzy sie gdzies za biurkiem
> :-)

Pewnie i tak zrobie, potem pomyślę, jak odzyskać pieniądze
z tego ;)

> tak z ciekawosci, do czego sie dzisiaj jeszcze takich modemow uzywa? :-)

W Windows 2003 próbowałem kilku pseudo-soft-modemów i Lotus Domino
niezbyt chętnie chce wpuszczać na wdzwanianiu przez modem...
(a na RS232 i to pikuś...).

> ja jeszcze 2 lata temu laczylem sie przez router do wewnetrznej sieci i korzystalem z callbacku do SDI, ale dzisiaj w dobie DSL
> nic podobnego za bardzo mi do glowy nie przychodzi?

Bezpieczeństwo sieci - może w przyszłym roku coś się wymyśli innego ;)

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,