Re: jak zwolnić wentyl na procku?

Autor: <<>> Gozdek <<>> <gozdek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 19:34:55 MET

Użytkownik "janek" <janek666@onet.poczta.pl> napisał w wiadomości
news:dlvbnp$mj0$1@inews.gazeta.pl...
> Witam, jak zwolnić wentyl na procku innym sposobem nić speedfan-em (moja
> płyta nie obsługuje), albo grzebaniem przy kabelkach (nie za bardzo umiem)

Można na linii +12V wpiac opornik, dzieki temu zmniejszamy obroty
wentylatora. Ostatnio kupowalem wiatrak do obudowy Zalman i dostalem taka
przejscioweczke z jednej strony byla wtyczka, ktora wpinamy pod gniazdo
wentylatora na plycie glownej, potem opornik i na wyjsciu bylo gniazdo do
ktorego wpinalismy wentylator, ktory chcemy zwolnic, moja przejsciowka
zmiejszala o prawie polowe tzn z 3000 obr/min na 1700. Mysle ze w sklepie
elektronicznym mozna na zamowienie zrobic.

pozdro

--
--------
<<>> Gozdek <<>>