Re: notebook do gier

Autor: Golibroda <ala_at_ma.asa>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 18:33:44 MET

> Tylko że mobility 9700 to się tylko tak szumnie nazywa. Bliżej mu do
> stacjonarnego starego 9600 ;-). Tak samo mobilny x700 jest słabszy
> prawie 2 krotnie od zwykłego x700 (który to i tak jest bardzo słabą
> kartą na dzień dzisiejszy ). Myślę że się rozczarujesz prędkością z
> jaką chodzą gry na notebooku.

Właśnie zrobiłem mały rekonesans sklepowy dzisiaj. Notebook na poziomie X700 to
wydatek rzędu 5 tysięcy złotych, który i tak nie gwarantuje dobrej wydajnosci
graficznej tylko tak jak piszesz średnią.
Trzeba by sie przeprościc z blaszakiem choć nie rozmawiamy tutaj o wysokożernych
tytułach gier tylko grach na poziomie SIMS2.W sklepach polecano mi juz grafike
typu X300 byle by z własna pamięcią a nie współdzieloną.

proponowano mi np:

toshiba sat.pro m70-110
fujitsu v2045 (w dwóch sklepach)
fujitsu amilo m1437 (ładny obraz z matrycy)
aristo prestige 700s

Pozdrówka
Piotr