Re: Sempron 3100+ Cool & quiet - jak to włączyć?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 15:43:49 MET

RudeBoy w wiadomości <news:dlv7i5$sg4$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał/a:

> Mi tez dziala tylko jak jest "minimalne zarzadzanie energia". Tylko ze
> mam ASUSA moze to dlatego ;)

Hmmm... asus K8N, Athlon64. W instrukcji włączenia C&Q też napisali, żeby
wybrać schemat "minimalne zarządzanie energią" czy tak jakoś, w każdym bądź
razie nie zastosowałem się ( ;p ), mimo tego program asusa pokazywał spadek
zegara do 1000Mhz (?), po zainstalowaniu i skonfigurowaniu RM Clock Utility
pokazuje spadek do 800Mhz, program asusa także, temperatura CPU spadła na
łeb na szyję ;), "o, działa!"...

ps.: No dobra, początkowo zastosowałem się i ustawiłem ten profil
zarządzania energią włączając C&Q, ale potem wróciłem do "swoich" ustawień,
C&Q nie przestało działać. Może to zależy też od konfiguracji/poprawek
o/s...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel