Re: [problem] nie wykrywa dyskow SATA - awaria

Autor: M4ciek <m4ciek_at_po.lp>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 12:18:24 MET

> Próbowałeś zresetować pamięć CMOS i sprawdzić potem, czy
> host-adapter SATA jest włączony i się zgłasza?
zresetowalem pamiec cmos a w biosie plyty glownej nie mam mozliwosci
wlaczenia/wylaczenia kontrolera (szukalem w Integrated Peripherials i nie
tylko) - on po prostu jest wlaczony na stale; jednak nadal niedostepne sa
ustawienia macierzy po starcie systemu...

> Próbowałeś je odłączyć na czas testów?
tak, bylo juz wiele kombinacji; dodam ze jak dyski sa odlaczone sterownik
jest wykrywany w XP ale z bledem, natomiast po podlaczeniu jednego/obu
dyskow sterownik znika...