Re: Jaka nagrywarka DVD?

Autor: Chichotek <zy_at_erpuarg.jnj.cy>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 12:02:22 MET

Majki, pisząc na pl.comp.pecet, z premedytacją zapewne napisał(a):

> - Pierwsza sprawa to nieodczytywanie plyt wypalonych wlasnie na tej
> nagrywarce. Czy jest tak w rzeczywistosci?

Bzdurrra, wszystkie dobrze nagrane płyty sa odczytywane.

> - Po drugie, podobno ma strasznie dlugi czas rozpoznawania plyty w napedzie
> (nawet powyzej 30s).

Zdarza się w przypadku cd-r, ale mi to nie przeszkadza.

> - Ostatnie moje zastrzezenie, chyba najwazniejsze, to trwalosc konstrukcji.
> Slyszalem opinie, ze po dluzszym uzytkowaniu (okolo 6 miesiecy) naped po
> prostu pada.

Bzdurrra, to zapewne opinie uzytkowników lite-on'ów

> Bardzo prosze o wypowiedz uzytkownikow tego napedu, czy podane przeze mnie
> watpliwosci maja miejsce w rzeczywistosci.

Nie mają, to jest bardzo dobra nagrywarka.

--
Pozdrawiam, Chichotek
Soltek DRV5, AthlonXP 1600+, 1024mb DDR, BIV 40gb, WD400JB, Gigabyte R9550