Re: Podlaczenie mikrofonu i glosnikow 5.1 - problem

Autor: Kuba Panas <Kuba_nntp_at_lubiana.waw.pl.UsunTo>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 11:52:40 MET

Wlodek napisał(a):
> Witam!
>
> Zakupilem glosniki 5.1, ktore grają calkiem dobrze. Latwo sie je
> podlacza, poniewaz plyta ma wyjscie 6.1 - czyli standard. Jednak jest
> pewien problem z podlaczeniem mikrofonu. Musze niestety przepinac
> glosniki na system stereo, bo oczywiscie wejscie na mikrofon zajmuje
> jeden z trzech glosnikowych jackow.
> Zastanawialem sie nad zakupem SB Live! 5.1, ale po przestudiowaniu zdjec
> widze, ze tam tez moze byc problem.
> Instrukcja glosnikow opisuje sposob podlaczenia trzech jackow:
> pomaranczowego, zielonego(!) i czarnego.
> [...]
Witam,
Dwie karty muzyczne??
Tak przez przypadek mam taką konfigurację (płyta była z wbudowaną kartą)
, a miałem lepszą wkładaną.
Jako, że mam skype, to słuchawki z mikrofonem do jednej, a wieża do
drugiej karty. I zamiast wyciągać komputer i przepinać, to zmieniam
domyślne źródło dźwięku.

Pozdrawiam
Kuba Panas