Re: Wybor laptopa

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 23:26:08 MET

Dnia Mon, 21 Nov 2005 20:40:02 +0100, artmoon <artmoon@o2.pl>
napisał(a):

>Do wyboru mam 2 lapki:
>HP nx 6110
>Acer 2403 NWMXi
>
>Ewentualnie jeszcze dwa w obwodzie:
>Aristo Slim 240
>Aristo Smart 300
>
>Wszystkie z Celeronem M
>
>Chcialbym uzyskac informacje odnosnie ergonomii uzytkowania, glosnosci
>wentyalatora etc, a wiec informacji ktorych raczej nie znajde w
>konfiguracji.Grupe juz przejrzalem, ale nadal sie waham - obecnie
>sklaniam sie ku HP. Na korzysc Acera przemawia fakt, ze przy takie samej
> [...]

Nie wiem, czy Ci pomoge, ale powiem, co ja zrobilem noszac sie od
pewnego czasu z zamiarem kupna drugiego kompa do domu. Kupilem
w sobote w Auchanie za 2599 - 259(jedyny dzien 10% promocji) Optimusa
M200M Smart. W tej cenie ma 512 RAMu, i WiFi. Pozostale jak u
innych, czyli M360 itd. ale 24 mies. gwarancji, podczas gdy Acer chce
dosc duzo za przedluzenie.

Uwazam, ze zrobilem dobry zakup, jakkolwiek strona informacyjna to
jeden wielki horror, ale to sie nadaje (wedlug mnie) do czarnego PR
a nie do zachety. :-) Ale jak powiedzialem, lazilem ze dwa miesiace,
wiec wydaje mi sie, ze cenowo i funkcjonalnie dobrze zrobilem.

Klawiatura mi sie podoba (ale nie mam porownan, bo do tej pory, to
ponad 20 lat z blaszakami, a laptoka w reku nie mialem), wentylator
wlacza sie z rzadka, w sumie bezszmerowy (a moze wentylator pracuje
caly czas, tyle ze bezszelestnie?). :-) Czern wszystkich elementow
(na przyklad te szaro-biale Acery na zewnatrz jakos mi mniej sie
podobaly) absolutna, sympatyczne wrazenie. Ale... jak pisalem, wiele
lat z blaszakami, a i wiek mocno zaawansowany, wiec chyba dokupie
myszke, bo ten touchpad to dla mnie zabawka... Tyle, ze to wspolna
cecha laptokow, wiec troche nie na pytanie. :-)

--
Adek