Jak działa bluetooth i czy jest w Aspire 5024?

Autor: Doker <doker0_at_wp.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 20:26:03 MET

Czy bluetooth jest blizszy pod wzgledem logicznej struktury komunikacji
IRD-dzie czy WLAN-owi?

Otorz we wlasciwosciach karty WLAN w Aspire 5024 znalazlem
opcje "wspolpraca z Bluetooth". Uruchomiłem, podstawiłem komorke pod
lapa ale zadnej sieci nie wykryl - postepowalem podobnie jak z szukaniem
sieci WLAN.
Czy do tego by dwa urzadzenia sie wykryly musi byc odpalony odpowiedni
program czy to opcja karty to wielka farsa?
Z technicznego punktu widzenia nie ma problemu by karta WLAN
wspolpracowala z bluetooth ale czy wspolpracuje?

Pozdrawiam,
Doker