Re: Re: Radeon 9800 pro - czy warto _teraz_ ?

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 18:37:38 MET

pawel wrote:
> Przyłączam się do pytania, tzn. Czy nadal opłaca się kupić Radka 9800Pro,
> czy własnie lepiej dołożyć ok 100zł na coś, co go "rozkłada", czy może nie
> warto.
> Chodzi o znalezienie karty w optymalnej cenie, tzn takiej, której
> "następca" jest wprawdzie nieznacznie lepszy, ale już znacznie droższy:))

osobiscie rozejrzalbym sie juz nad czyms nowszym, nawet niekoniecznie
duzo wydajniejszym (czyli duzo drozszym), ale zaopatrzonym w nowsze
technologie poprawy jakosci obrazu - jakies tam pixel shadery 3.0 itd.
cenowo powinny byc na tym samym lub zblizonym poziomie. dla mnie radek
9800 pro juz przestaje wystarczac - o ile nfsu2 jeszcze smiga bez
problemu, to battlefield2 juz sie przycina i to wcale nie na max.
detalach i w zasadzie w bardzo niskiej rozdzialce. podobnie np. z quake
4. czyli moze warto dorzucic 100 pln i miec troche chociaz lepszy
sprzet, bo nowsze gry na pewno beda potrzebowac nowszych kart graficznych..
pozdr
szydas