Re: Notebooki HP opinie? Czy warto kupic?

Autor: Tomek Domek <no_at_spam.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 17:19:20 MET

Użytkownik "Tomasz Niewczas" <kapuszka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dlsn64$bmd$1@atlantis.news.tpi.pl...

poniewaz chyba dzisiaj mam dyzur w temacie notebookow to i Tobie odpowiem
:-)

> w zwiazku z tym mam pyatnie czy warto.

na pewno warto kupic notebooka z dluga gwarancja, warto tez korzystac z
serwisow typu tiny.pl, bo nawet nie chce mi sie skladac tego linka

> Czy HP to dobre notebooki?
> Jak z awaryjnoscia?

klasa srednia wyzsza bym powiedzial, przejeli tradycje Compaq'a ktory robil
bardzo dobry sprzet; na pewno nie jest to to byle badziew, ale wydaje sie,
ze HP produkuje sprzet dosc delikatny; zepsuc sie moze jednak nawet
najdrozszy sprzet, a notebook kupiony w markecie moze Ci sluzyc wiele lat-
nie ma reguly (choc z tym drugim juz pewnie gorzej); na grupie czytalem cos,
ze w HP kupuja teraz notebooki OEM i sprzedaja pod swoja marka ale tego nie
moge potwierdzic

> Notebook ma sluzyc glownie w domu, internet, Office gry nie wchodza w
> rachube.
> Zalezy mi na tym zeby mial Bluetooth i dobrze by bylo Irde.
> Moge przeznaczyc 5000 zł.
> Moze ktos mi cos innego poleci?

za te pieniadze i przy tych wymaganiach nie powinienes miec wiekszego
problemu z zakupem- poradzilbym Ci dokladnie to samo co napisalem dzisiaj
maniooo- algorytm znajdziesz w watku w watku "Laptop za 3500 PLN brutto"

tomek