HP LaserJet 5/6... którą wybrać ?

Autor: seb <seb2k5_at_orange-wytnij-.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 11:51:44 MET

Witam, potrzebuje pomocy w wyborze drukarki.
Po przemyśleniu potrzeb i przeanalizowaniu rynku doszedłem
do wniosku, ze najlepsza dla mnie będzie laserowa drukarka czb.
Wiele osób poleca mi te HP ale zauważyłem, że są rózne odmiany...
HP 5, HP 5M, HP 6P itp. Wszystkie mają bardzo podobne parametry ale
często różnią się wielkością..np 5m jest wyższa chyba ze dwa razy niż 6P...

Czy może mi ktoś powiedzieć, która z tych serii drukarek jest najlepsza
i dlaczego lub ogólnie wymienić wady i zalety tych modeli ?

Z góry dziękuję.
Pozdrawiam.