Re: zakupilem pen driva

Autor: kurczak <kurczak20_at_gmail.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 09:43:15 MET

Wojtek napisał(a):
> zakupilem pen driva na allegro, tanio, za 200 pln. 4 giga sony micro vault. No
> i radosc trwala krotko, gdy wlozylem go do kompa zaczely sie problemy.
> sformatowal sie poprawnie. nagralem na niego avika, lecz uruchomic sie juz go
> nie dalo. zawieszaja sie okna gdy pen drive jest wlozony, nie tylko w moim
> kompie. na stronie sony w ogole tego modelu nie widze. formatter ze strony
> sony nie wykrywa go wlozonego.
>
> czy komus przychodzi do glowy co moglbym zrobic? oprocz wymiany :-)

Kupilem jakis czas temu na allegro od super sprzedawcy pena sony 1GB. No
i lipa. Nagranie jakich kolwiek danych powodowalo ze ni edalo ich sie
odczytac. Odeslalem pena i po kilku tygodniach, dopiero jak zglosilem
sprawe do administacji alllegro oddal mi pieniadze. Moze kupiles u tego
samego sprzedawacy co ja :)

--
Pozdrawiam Rafal
/Jak odpowiadasz na priv zmien pl na com/