problem z myszą USB

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 23:12:21 MET

Nabyłem w drodze kupna myszkę optyczną USB w Vobisie. KOnkretnie Mysz
VOBIS Optical Traveler USB.

Dzisiaj podpinam ją do laptopa i ... nie działa.
Komunikat znaleziono nowy sprzęt, nieznane urządzenie i na koniec że
brak sterowników urządzenie nie działa.
Kolejno:
- oczywiście wyłączam touchpada - mysz martwa
- uruchamiam z już podpiętą - mysz martwa
- No dobrze może to problem XP, więc uruchamiam nie XPeka ale instalkę
linuxa w instalatorze mysz martwa

Byłem skłanny sądzić że to problem mojego Acera, więc krótki spacer do
nieodleglego Thinkpada, podpinam myszkę i mysz martwa, nieznane
urządznie :-(

W biosie oby laptopów USB enabled.

Kłania się wizyta w sklepie i reklamacja i czy jest jakiś 'myk' o
którym nie wiem?

Ma ktoś jakiś pomysł?

Pozdr.
Wojtek