Re: nowa laserówka HP (3800)

Autor: squallik <zx9r-wywalTO-_at_-toTEZ-puchaczy.waw.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 20:23:09 MET

Polar napisał(a):
> a na przykład Epson AL2600N ? albo C3000?
HP3800n
ram: 160MB,
cpu: 533MHz,
cena: 3770pln,

AL2600N
ram: 64MB,
cpu: 350MHz,
cena: 3000pln,

C3000
ram: 64MB,
cpu: 133MHz,
cena: 3500pln

głównie o pamięć mi chodzi - bo stara (HP2550) przy dużych PDFach
wysiada - czasem wychodzą niezadrukowane, pionowe paski - i mniemam, że
to kwestia pamięci...

nie mówię, że tylko HP i w ogóle, ale chciałbym znać jakieś zalety tych
epsonów, bo sama cena do mnie nie przemawia - tym badziej, że drukarka
ma być naprawdę dość znacznie obciążona.

--
pzdrv,
Andrzej Talarek