IRQ a karta TV - Pomocyyyyy !!!

Autor: PRIMUS <pawelgaj_at_op.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 19:50:13 MET

Czesc wszystkim!

Mam problem z karta TV (Bt878). W poprzednim komputerze dzialala super, a
teraz po zmianie wnetrzności kompa (czyli wszystko nowe oprocz tej karty TV)
obraz TV w wyzszych rozdzielczościach (640X480 lub wyższa) ma okienku TV
jakies bledy obrazu - wzorki na pol okna TV...
Probowalem wielu rzeczy. Zmienialem biosy MOBO (Abit AN8 Ultra) i sterowniki
karty graf. (Gigabyte 6600 bez GT).
Lekka poprawe przyniosly starsze drivery do karty graf. - dziala jakotako na
640X480, ale juz w wyzszej rozdzielzosci NIE...dalej takie same bledy...

Sprawdzilem zatem przerywania karty graf. i karty TV ..... oba chodza na IRQ
18....

Czy to może być przyczyna takich problemow?

Ja sie na tych przerywaniach nie znam, ale moze ktos z Was sie zna...
Pomozcie prosze bo juz chyba miesiac ponad z tym walcze bezskutecznie,
Z gory dzieki za pomoc,
P.