Socket A czy 754

Autor: Maximal <maximal1974_at_tlen.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 19:10:19 MET

Pomóżcie przy decyzji. Mam płytę główną MSI KT400, wgrany najnowszy bios
dzięki któremu jak przeczytałem na stronie producenta może w/w płyta
obsłużyć nawet semprona 3000. Jak sądzicie: czy lepiej kupić nową płytę na
754 czy pozostać przy tej wymieniając tylko procek na szybszy. Chodzi mi o
to iż z platwormy 754 amd powoli bedzie się wycofywać, więc czy nie lepiej
zaoszczędzic pieniądze i poczekać az wyjdzie coś nowszego?