Re: Fujitsu Siemens P19-2 - ostrość czcionek ??

Autor: Mariusz <MariuszM_at_panoramix.ift.uni.wroc.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 17:40:40 MET

> Mam nadzieję ze pytający Mariusz testował ostrośc w natywnej
> rozdzielczośći Fujitsu P19-2 czyli w 1280x1024 a nie w natywnej dla
> matrycy laptopa!!!!

Też mam taką nadzieję, bo to nie ja podłączałem, ale w menu monitora można
podejrzeć rozdzielczość i było tam właśnie 1280x1024, ale co rzeczywiście
było włączone to nie wiem. Możliwe też, że było włączone jakieś Windowsowe
wygładzanie czcionek i dlatego te czcionki wydawały się nieostre.

Mam jeszcze raz w przyszłym tygodniu obejrzeć ten monitor i jeśli czcionki
będą ostre to go biorę :)

Mariusz