Re: Pamięci do DUALa

Autor: LukaszKKK <lukasz_kryj_at_o2.pl.invalid>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 15:51:49 MET

Jo Joro <jojoro@poczta.onet.pl> wrote in
news:19i26bl3hoyma$.dlg@www.slrn.z.pl:

> Mam juz troche leciwe pamieci Kingston CL3 2x512MB i zastanawiam sie
> czy pójdą one w dualu czy do tego celu muszą byc dedykowane specjalne
> pamieci? Obecnie nie stac mnie na zakup nowych.

Z tego co wiem to dual jest obslugiwany przez chipset i powinnien on
obslugiwac dowolne pamieci, wazne zeby byly takie same. Choc mozna kupic
pamieci specjalne przygotowane do dual channel.

Dual przyspiesza ponoc prace o 3% (mam duala nie sprawdzalem przyrostu
wydajnosci) wiec chyba nie oplaca sie wymieniac pomieci na nowe tym
bardziej, ze masz 1GB.

--
Pozdrawiam
Lukasz