Re: Szukam programu ...

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 15:19:58 MET

DK <amidar@gazeta.pl> wrote:

> Szukam programu ktorym

            To jest grupa _SPRZETOWA_ - pytanie jest NTG.

> moglbym podejrzec pulpit na komputerze w sieci
> lokalnej i ew. poprzez siec oraz musialby mi umozliwosc zmiane ustawien w
> windowsie i innych programach. Pewnie jesttego troche. Mile widziane
> rozwiazania darmowe, ale i komercyjne moga byc.

            Pod praktycznie dowolny system klient/server VNC [polecam zwlaszcza
UltraVNC]. Rozwiazania zalezne od systemu:

- pod winNT od XP w gore - Remote desktop wbudowany w system.
- pod linuksa i uniksy z X11 w ogolnosci: SoftNX

Oba sa szybsze od VNC, ale ie tak uniwersalne. Resze znajdziesz w google.
Wiecej o software nie pytaj na tej grupie, ja Ci juz nie odpowiem a inni
pewnie objada od gory do dolu.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl